09 سپتامبر 2021

چرا پرژکتور ال ای دی؟

تیم تحریریه آرام الکتریک: مزیت پروژکتور ال ای دی: پروژکتورها و نورافکن‌ها سهم عظیمی در روشنایی مکان‌های وسیع دارند، به طوری که می‌توانیم از سهم دیگر انواع روشنایی در این زمینه چشم‌پوشی کنیم. در این مقاله قصد داریم تا مزیت‌ های یک پروژکتور ال ای دی مناسب را برای شما موشکافانه توضیح دهیم و هر آنچه که لازم است تا پیش از خرید یک پروژکتور COB یا SMD بدانید را برای‌تان روشن سازیم. با آرام الکتریک همراه باشید.

مزیت پروژکتور ال ای دی: پروژکتور ال ای دی توان بالایی دارد و نور زیادی تولید می‌کند و به همین دلیل برای تامین نور مکان‌های وسیع کاربرد دارد.

مزیت پروژکتور ال ای دی

نور افکن یا همان پروژکتور ال ای دی نوعی روشنایی ال ای دی با توان بالاست. از این محصول برای روشن کردن مساحت‌های بزرگ از آن استفاده می‌شود. پروژکتورهای LED مثل دیگر روشنایی‌های ال ای دی حداکثر نور خود را بعد از روشن شدن تولید می‌کند. به همین دلیل از آن برای تامین نور مناطقی که امنیت بالایی نیاز دارند نیز استفاده می‌شود.

پروژکتورهای ال ای دی آرام الکتریک در توان و اندازه‌های مختلف، مطابق نیاز و کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. از نورپردازی یک پارکینگ روباز بزرگ گرفته تا روشنایی پارک و باغ، پروژکتور ال ای دی، روشنایی مطمئن و مطلوب برای محیط‌های مختلف تلقی می‌شود.

پروژکتور ال ای دی اغلب در محیط‌های رو باز مانند پارکینگ یا ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود. اما می‌توان از این روشنایی برای تامین نور مکان‌های سرپوشیده وسیع مانند انبار، نمایشگاه و … نیز استفاده کرد.

دمای رنگ پروژکتورهای ال ای دی

با وجود اینکه اغلب شرکت‌ها پروژکتور های LED خود را تنها در دمای ۶۵۰۰ درجه کلوین (نور کاملا سفید و مهتابی) عرضه می‌کنند، آرام الکتریک این امکان را فراهم کرده است تا خریداران بسته به نیاز خود امکان خرید رنگ‌های آفتابی و طبیعی را نیز داشته باشد.

رنگ‌های آفتابی برای نورپردازی باغ شما مناسب‌تر است. رنگ آفتابی فضا را دوستانه، دلپذیرتر و گرم‌تر جلوه می‌دهد. نور به رنگ مهتابی مسافت بیشتری را می‌تواند طی کند و به دلیل خیره‌کنندگی گزینه مناسبی برای استفاده در مصارف ایمنی و امنیتی است.

چرا پروژکتور ال ای دی؟ مزیت پروژکتور ال ای دی چیست؟

در مورد ویژگی‌های اقتصادی چراغ‌ها و روشنایی‌های ال ای دی پیش از این زیاد صحبت کرده‌ایم. پروژکتورهای ال ای دی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پروژکتور LED در قیاس با پروژکتورهای قدیمی حدود ۸۰٪ انرژی کمتری مصرف می‌کنند. ۱۲ برابر پروژکتورهای قدیمی عمر مفید دارند. کیفیت نور آن‌ها با همان کیفیت پروژکتورهای نسل قبل است.