خلاصه محصول:

مشخصات محصول

  • مدل
    AE01-BL
  • توان مصرفی
    1.5 وات
  • سایر توضیحات
    تعداد در کارتن: 100 عدد
توضیحات کامل

لامپ حبابی دارای ساختار ساده و زیبایی می باشد. در ساخت لامپ حبابی هیچگونه اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز به کار برده نمی شود و کاملا با محیط زیست سازگار می باشد. راندمان مصرف پایین انرژی و طول عمر بالای لامپ حبابی از ویژگی های مهم این لامپ برشمرده می شود.

نورپردازی و لامپ های روشنایی نقش مهمی در زیبا سازی محیط ایفا می کند. اگر محیطی که در آن به سر می برید نور مناسبی نداشته باشد، احساس خستگی خواهید کرد. در مقابل نور کافی می تواند باعث احساس خوب شده و انرژی را بالا ببرد. برای نورپردازی محیطی انواع لامپ ها در بازار وجود دارند. که لامپ حبابی یکی از آنهاست.
نوع ال ای دی لامپ حبابی بسیار ساده، پرنور و کم مصرف است. این نوع لامپ ها با طول عمر بالا در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی ارائه می شوند. از لامپ های حبابی در منازل مسکونی، تجاری، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و … کاربرد دارد.

لامپ حبابی با مصرف پایین انرژی و با ارائه ی نور به صورت یکنواخت، یک جایگزین مناسب برای لامپ های کم مصرف و رشته ای محسوب می شود. این نوع لامپ ها در توان های مختلفی از جمله 9 وات، 12 وات، 15 وات، 20 وات و … تولید می شوند.
به خاطر داشته باشید که لامپ ای ای دی علاوه بر مزایایی که گفته شد، آسیب کمتری برای چشم و پوست دارد.

خرید لامپ حبابی

 

این لامپ LED قابل نصب بر روی سرپیچ های E27 یا همان سرپیچ معمولی است. طول عمر بسیار طولانی (بیش از 30000 ساعت) دارد. این عمر چهار برابر لامپ های کم مصرف و سی برابر لامپ های رشته ای می باشد. اگر میلیون ها بار لامپ روشن و خاموش شود هیچ تاثیر منفی ای بر طول عمر لامپ ندارد. تنها مدت زمان روشن ماندن لامپ مؤثر خواهد بود.

لامپ ال ای دی مورد نظر دارای رنگ نورهای متنوعی است و مشتری بنا به نیاز خود و محیطی که در نظر دارد می تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند. این محصول در رنگ های آفتابی، سفید و یخی یا طبیعی عرضه شده است. لامپ های ال ای دی فاقد هر گونه مواد مضر و مخرب محیط زیست نظیر سرب، جیوه و گاز های شیمیایی می باشد. نور آن ها نیز عاری از پرتو های زیان بار همانند فروسرخ و فرابنفش بوده که برای سلامت پوست مضر هستند و به چشم انسان آسیب می رسانند.