خلاصه محصول:

مشخصات محصول

  • مدل
    A05T1C02
  • توان مصرفی
    20 وات
  • لنز
    لنز دارد
توضیحات کامل

پرژکتور ریلی لنزدار 20 وات سری T1

پرژکتور ریلی لنزدار آرام الکتریک قابل استفاده در فروشگاه ها، گالری ها، موزه ها و… می باشد. این سیستم برای شرایطی مناسب است که تابش نور موضعی بر روی المان خاصی مد نظر باشد. از آنجا که می توان چراغ ها در این سیستم را در جهات مختلف چرخش داد، می توان برای هر مکان خاص، نورپردازی ویژه ای در نظر گرفت. بنابراین در فضایی مانند نمایشگاه یا گالری، می توان هر محصول یا تابلو را به طور مجزا و با تمرکز نور بر یک بخش، مشخصا نمایش داد تا توجه بیشتری به آن جلب شود. نکته مهم و جالب توجه اینکه می توان هر چراغ را در ریل خود به چپ و راست حرکت داد. و به نور و روشنایی دلخواه دست یافت.

چراغ های ریلی را می توان از منابع تامین کننده نور در انواع فروشگاه ها و مراکز تجاری دانست. به علت تابش موضعی نور و نحوه نصب، این چراغ می تواند جزو گزینه های مناسب در روشن نمودن ویترین ها و اشیاء ایستاده و یا نصب شده روی دیوار باشد.

جا گیری پرژکتور ریلی و نصب آن

استفاده از چراغ ریلی یکی از مدرن ترین روش ها برای تامین نور در ساختمان هایی با معماری یا شرایط ویژه می باشد. در این سیستم منابع نور بر روی یک ریل در یک مسیر به هم پیوسته قرار می گیرند. به این ترتیب این چراغ ها در یک ردیف در کنار یکدیگر خواهند بود.

این مدل پروژکتور از نوع ریلی است. بیشتر در نمایشگاه ها برای جلب توجه روی یک کالای خاصاستفاده می شود. و یا در گالری ها برای تابیدن نور مستقیم روی تک تک تابلوها استفاده می شوند. این پروژکتور COB دارای شاخص تفکیک رنگ CRI>85  است. این شاخص نشان می دهد یک منبع نور چگونه و با چه دقت و تفکیکی از خود نور ساطع میکند و در نهایت نور بازتاب شده چه میزان از رنگ واقعی جسم را به چشم ما نشان می دهد، هرچه درصد CRI  بالاتر باشد، تفکیک نوری بهتر است.

از پروژکتور ریلی آرام الکتریک  می توان در گالری نقاشی برای نورپردازی تابلوها، در نمایشگاه ها برای فکوس نور روی یک محصول یا کالای خاص، در منازل بعنوان روشنایی بالای میز ناهار خوری، در فروشگاه های لباس، موزه ها و… استفاده کرد.

جهت مشاهده سایر پرژکتورها به صفحه پرژکتورها مراجعه کنید.

همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستند. مهندسین ما لیاقت شما را درک می کنند.