خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 10 وات

 

ابعاد: 8.5*11.5 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 40 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    AEO-E015EI-10W
  • توان مصرفی
    10 وات
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • رنگ بدنه
    سفید
  • cob
    smd
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی 10 وات سری DOB

پروژکتور ال ای دی 10 وات DOB دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پروژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.   پایه پروژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود. بهره نوری این چراغ بالای 100 لومن بر وات است. پروژکتورهای آرام الکتریک با توان های مصرفی بالا و درجه حفاظت ip65 موجود هستند.

محصول مورد نظر به روش های مختلفی نصب می شود. برای تامین روشنایی ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر و گلخانه ها به کار می رود. البته قابل ذکر است که بدانید از پروژکتورهای سری ال ای دی برای پروژکتور نما ساختمان های مرتفع نیز استفاده می کنند. با تعبیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان می آورند.

پروژکتور 10 وات سری DOB

پروژکتور 10 وات سری DOB

این پرژکتور ال ای دی DOB (درایو روی بورد) می باشد.

پروژکتور ال ای دی توان بالایی دارد و نور زیادی تولید می‌کند. به همین دلیل برای تامین نور مکان‌های وسیع کاربرد دارد.

پروژکتور ال ای دی

نور افکن یا همان پروژکتور ال ای دی نوعی روشنایی ال ای دی با توان بالاست. پروژکتور برای روشن کردن مساحت‌های بزرگ از آن استفاده می‌شود. پروژکتورهای LED مثل دیگر روشنایی‌های ال ای دی حداکثر نور خود را بعد از روشن شدن تولید می‌کند و به همین دلیل از آن برای تامین نور مناطقی که امنیت بالایی نیاز دارند نیز استفاده می‌شود.

پروژکتورهای ال ای دی آرام الکتریک در توان و اندازه‌های مختلف، مطابق نیاز و کاربردهای مختلف تولید می‌شوند. از نورپردازی یک پارکینگ روباز بزرگ گرفته تا روشنایی پارک و باغ، پروژکتور ال ای دی روشنایی مطمئن و مطلوب برای محیط‌های مختلف تلقی می‌شود.

اگرچه پروژکتور ال ای دی اغلب در محیط‌های رو باز مانند پارکینگ یا ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود. اما می‌توان از این روشنایی برای تامین نور مکان‌های سرپوشیده وسیع مانند انبار، نمایشگاه و یا سالن‌های ورزشی نیز استفاده کرد.

جهت مشاهده سایر پروژکتور های LED آرام الکتریک کلیک کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.