خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 100 وات

 

ابعاد: 24*29 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 6 عدد

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    AEO-E015EI-100W
  • توان مصرفی
    100 وات
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • رنگ بدنه
    سفید
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی 100 وات سری DOB

پروژکتور ال ای دی 100 وات DOB دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پروژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.   پایه پروژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود. بهره نوری این چراغ بالای 100 لومن بر وات است. پروژکتورهای آرام الکتریک با توان های مصرفی بالا و درجه حفاظت ip65 موجود هستند.

محصول مورد نظر به روش های مختلفی نصب می شود. برای تامین روشنایی ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر و گلخانه ها به کار می رود. البته قابل ذکر است که بدانید از پروژکتورهای سری ال ای دی برای پروژکتور نما ساختمان های مرتفع نیز استفاده می کنند. با تعبیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان می آورند.

پروژکتور 100 وات سری DOB

پروژکتور 100 وات سری DOB

این پروژکتور ال ای دی 100 وات DOB (درایو روی بورد) می باشد.

راهنمای خرید پروژکتور روشنایی ال ای دی

هنگامی که صحبت از روشنایی محیط های بیرونی می شود ناخوداگاه ذهن افراد به سمت پروژکتور روشنایی ال ای دی یا همان نورافکن می رود. برای خریداری و انتخاب پروژکتورهای روشنایی فاکتورهای مانند وات ، رنگ ، نوع چراغ و … وجود دارد که توجه به آن ها هنگام خرید دارای اهمیت است. در این مقاله تیم آرام الکتریک تلاش میکند تعدادی از فاکتورهای مهمی که خریداران هنگام خرید پروژکتورهای روشنایی می بایست مورد توجه قرار دهند را ذکر نماید و سهم کوچکی در خرید با آگاهی افراد داشته باشد. عمده این فاکتورهای مهم توان، بازده انرژی، رنگ نور، زاویه تابش، میزان IP  و تفاوت بین COB و SMD است.

جهت مشاهده سایر پروژکتور های LED آرام الکتریک کلیک کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.