خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 100 وات

 

ابعاد: 22.5*30 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 1 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    A05-IC100
  • توان مصرفی
    100 وات
  • لنز
    لنز ندارد
  • رنگ بدنه
    مشکی
  • cob
    cob
توضیحات کامل

پرژکتور ال ای دی COB با توان 100 وات

پرژکتور ال ای دی COB با توان 100 وات سری IC دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پرژکتور COB ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است. لامپ هایی که دراین پروژکتور LED استفاده شده از ال ای دی های پر نوری ، با اندازه کوچک است. این ال ای دی ها با نظم زیبایی کنارهم چیده شده و تولید نور می کنند.

پایه پرژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود.

پرژکتور 100 وات سری IC

مزایای پروژکتورهای led

1-صرفه جویی در مصرف برق

با خرید پروژکتور ال ای دی توان مصرفی کارگاه و یا کارخانه آنها نسبت به پروژکتور های گازی حدود یک سوم خواهد بود که این یعنی صرفه جویی در مصرف برق برای مثال بجای یک پروژکتور 400 وات متال هالاید می توانید یک پرژکتور LED 100 وات استفاده کنید .

2-عدم حساسیت پروژکتور ال ای دی به لرزش و ضربه

این قابلیت برای کارگاه ها و یا کارخانجاتی که دارای ماشین آلات سنگین و یا جرثقیل سقفی هستند و لرزش های شدیدی در محیط هستند بسیار مهم است. چرا که چراغ های گازی با وجود کمترین لرزش یا تکانی خاموش می شوند. به همین دلیل مجبورند آنها را با زنجیر از سقف آویزان کنند تا لرزش ها را حذف کنند. اما با پروژکتورهای ال ای دی این نوسانات و لرزش ها هیچ اثری در خاموش شدن نور افکن ها ندارد. آنها با وجود شدیدترین تکان ها به کار خود ادامه می دهند .

3. قطع و صل برق

در صورت قطع برق و وصل مجدد آنی پرژکتور های گازی روشن نمی شوند. باید چند دقیقه ای منتظر ماند تا آنها سرد شده و مجدد روشن شوند. اما پرژکتورهای LED آنی روشن شده و در همان لحظه اول نیز بیشترین نور خود را تامین می کنند و نیاز به داغ شدن ندارند .

4-عدم حساسیت به نوسانات برق

پرژکتورهای تخلیه در گاز به نوسانات برقی حساس هستند. با کاهش ولتاژ خاموش شده و با افزایش ولتاز می سوزند. ولی پروژکتورهای ال ای دی محدوده ولتاژ وسیعی را بین 180 تا 280 ولت را پوشش می دهند .

5-طول عمر بسیار بالا 

پرژکتورهای ال ای دی دارای طول عمر میانگین 30000 تا 50000 ساعت را دارا هستند و در مقابل 50000 ساعت عمر مفید چراغ های تخلیه در گاز حدود 6 برابر عمر مفید دارند که بسیار مهم و به دلیل ارتفاع نصب زیاد آنها را از بین می برد .

6-ضریب توان

ضریب توان مصرفی پروژکتورهای LED حدودا برابر یک می باشد و این یعنی نیازی به هیچ گونه بانک خازنی ندارند و این یعنی کاهش هزینه در خرید بانک خازنی .

آیا بازم دنبال دلیل بیشتری هستید ؟

7-نور با دمای رنگ دلخواه و مناسب کارگاه

پروژکتورهای تخلیه در گاز به دو نوع سفید یا زرد ( سدیم و متال و یا بخار جیوه ) تقسیم می شوند که در تولید نور یا زرد و یا سفید و حتی ترکیبی نامناسب را می توان ایجاد نمود. در صورتیکه در پرژکتورهای LED هر نوع طیف رنگی مناسبی را می توانیم تولید کنیم. با توجه به تحقیقات به عمل آمده نور کارگاه در روحیه افراد بسیار تاثیر داشته و نور بد و نامناسب باعث خستگی افراد و کلافه شدن آنها می شود. به طوریکه فرد متوجه می شود که بی حوصله و کلافه است ولی نمی داند دلیل آن چیست و دلایل متعدد دیگر فنی که در این نمیگنجد.