خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 30 وات

 

ابعاد: 11*16 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 16 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    AEF05-30
  • توان مصرفی
    30 وات
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • رنگ بدنه
    طوسی
  • cob
    smd
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی 30 وات

پروژکتور ال ای دی 30 وات دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پروژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.   پایه پروژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود. بهره نوری این چراغ بالای 100 لومن بر وات است. پروژکتورهای آرام الکتریک با توان های مصرفی بالا و درجه حفاظت ip65 موجود هستند.

محصول مورد نظر به روش های مختلفی نصب می شود. برای تامین روشنایی ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر و گلخانه ها به کار می رود. از پروژکتورهای سری ال ای دی برای پروژکتور نما ساختمان های مرتفع نیز استفاده می کنند. با تعبیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان می آورند.

پروژکتور 50 وات سری F05

یکی از مهمترین مزایای خرید پروژکتور روشنایی ال ای دی یا نورافکن های Led ، طول عمر بالای آن است و اینکه در زمان طولانی، هزینه خرید آن با مصرف برق پایینش، سر به سر خواهد شد. بنابراین در صورت خریداری تجهیزی بدون گارانتی معتبر در صورتی که در طول مدت کوتاه پروژکتور روشنایی بسوزد دیگر منفعتی نصیب خریدار نخواهد شد. سایت آرام الکتریک تضمین مینماید پروژکتورهای ال ای دی گارانتی معتبری در این زمینه به خریداران ارائه می دهد.

جهت مشاهده سایر پروژکتور های LED آرام الکتریک کلیک کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید. مهندسین ما لیاقت شما را درک می کنند.