خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 50 وات

 

ابعاد: 18*24 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 1 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    A05-IC050
  • توان مصرفی
    50 وات
  • لنز
    لنز ندارد
  • رنگ بدنه
    مشکی
  • cob
    cob
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی 50 وات

پروژکتور ال ای دی 50 وات سری IC دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پرژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است. لامپ هایی که دراین پروژکتور LED استفاده شده از ال ای دی های پر نوری ، با اندازه کوچک است. این ال ای دی ها با نظم زیبایی کنارهم چیده شده و تولید نور می کنند.

پرژکتور ال ای دی 50 وات سری IC

پایه پرژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود. پروژکتور روشنایی LED چیست ؟یک منبع پر نوری است که نور خیلی زیادی را از خود منتشر می کند. از آنجا که چراغ های LED روز به روز در حال تکامل هستند و هر روز انواع جدیدی وارد بازار می شوند و با وجود کاهش وات چراغ های LED ، نور آنها افزایش می یابد. همین روند در مورد پروژکتورهای LED وجود دارد و با ورود به دنیای LED ، تنوع و قابلیت های صنعتی این پروژکتورها هر روز بیشتر می شود.

به عنوان مثال ، در روزهای ابتدایی این پروژکتورها، مصرف انرژی آنها با توجه به زاویه تابش و رنگ محدود می‌شود. علاوه بر این ، امروزه هر نوع رنگی را می توان با هر نوع لنز سفارش و تولید کرد.