خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 600 وات

 

ابعاد: 32.5*80.5 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 1 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    A05-IC600
  • توان مصرفی
    600 وات
  • لنز
    لنز ندارد
  • رنگ بدنه
    مشکی
  • cob
    cob
توضیحات کامل

پرژکتور ال ای دی با توان بالا  600 وات

پرژکتور پرژکتور ال ای دی با توان بالا 600 وات سری IC دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پرژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.

لامپ هایی که دراین پروژکتور LED استفاده شده از ال ای دی های پر نوری ، با اندازه کوچک است که این ال ای دی ها با نظم زیبایی کنارهم چیده شده و تولید نور می کنند. پایه پرژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود.

پرژکتور 600 وات سری IC

پروژکتور SMD بهتر است یا COB؟

بستگی به این دارد که چه نوع پروژکتوری مد نظرتان است . اگر پزوژکتور COB را انتخاب می کنید این منبع نوری، حالت پرتاب کنندگی نور را دارد. اما پروژکتور اس ام دی خالت پخش کنندگی نور را دارد. اگر نیازی به پرتاب نور ندارید در مسافت دور را ندارید پروژکتور SMD مناسب شما خواهد بود.

IP پرژکتور ال ای دی با توان بالا

معمولاً پروژکتورها را در فضایی باز استفاده می باشد پس باید در مقابل رطوبت و گرد و خاک مقاومت داشته باشد . میزان IP که در مقابل رطوبت مقاوم باشد IP65 می باشد . و میزان IP که در مقابل گرد و خاک مقاوم است IP66 می باشد .

انتخاب پروژکتور میزان روشنایی مهم است یا توان مصرفی ؟

در زمان گذشته اکثر مردم به توان مصرفی دقت زیادی می کردند . این کار اشتباه است باید به میزان روشنایی منبع نوری دقت کنیم. میزان نور تولید شده در روشنایی با لومن اندازه گیری می کنند . هر چقدر شار نوری بیشتر باشد مقدار روشنایی نیز بیشتر است . پس باید هنگام خرید این منبع نوری باید به میزان روشنایی توجه کرد .

جهت کسب مشاوره رایگان با واحد فنی تماس بگیرید.