خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 70 وات

 

ابعاد: 24*29 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 6 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    AEO-E015EI-70W
  • توان مصرفی
    70 وات
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • رنگ بدنه
    سفید
  • cob
    smd
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی 70 وات سری DOB

پروژکتور ال ای دی 70 وات DOB دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پروژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.   پایه پروژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود. بهره نوری این چراغ بالای 100 لومن بر وات است. پروژکتورهای آرام الکتریک با توان های مصرفی بالا و درجه حفاظت ip65 موجود هستند.

محصول مورد نظر به روش های مختلفی نصب می شود. برای تامین روشنایی ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر و گلخانه ها به کار می رود. البته قابل ذکر است که بدانید از پروژکتورهای سری ال ای دی برای پروژکتور نما ساختمان های مرتفع نیز استفاده می کنند. با تعبیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان می آورند.

پروژکتور 70 وات سری DOB

این پروژکتور ال ای دی 70 وات DOB (درایو روی بورد) می باشد.

اتلاف حرارت خوب

اتلاف حرارت خوب یکی از ویژگی هایی است که هنگام انتخاب پروژکتور ال ای دی باید مدنظر داشته باشیم. مخزن یا سینک گرمایی، از آسیب دیدن نور پروژکتور ال ای دی به دلیل گرم شدن بیش از حد جلوگیری می کند. هنگام انتخاب پروژکتور ال ای دی باید مدنظر داشته باشید که یک مخزن حرارتی خوب باید از آلومینیوم خالص ساخته شود که دارای سرعت هدایت گرما 238 W / mk باشد – مقدار بالاتر ، سرعت هدایت بالاتر. سرعت هدایت حرارتی چدن تنها 54.4W / mk  است.

یک سیستم اتلاف حرارت خوب باید از مجرای تهویه هوای کافی در داخل لامپ تشکیل شود. سیستم اتلاف گرما دارای پره های آلومینیومی متراکم است. این امر روند خنک سازی را تسریع میکند و در نتیجه از لامپ های پروژکتور محافظت کند. استفاده از پروژکتور ال ای دی  ضد آب دارای درجه حفاظت IP65 ضروری است.

برای برخی از محیط ها ، مانند چراغ های زیر آب یا چراغ ماهیگیریIP67  یا  IP68مورد نیاز است. جدا از غوطه وری مستقیم در آب هنگام استفاده از چراغ ها ، با انتخاب پروژکتور ال ای دی دارای رتبه IP65 می توانیم این نوع چراغ ها را در هوای استفاده کرد. که این امر در زمین های ورزشی در فضای باز ، فرودگاه ، چراغ خیابان و موارد دیگر ضروری است. بنابراین هنگام انتخاب پروژکتور ال ای دی به این نکات دقت کنید

جهت مشاهده سایر پروژکتور های LED آرام الکتریک کلیک کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.