خلاصه محصول:

 

 

پنل بک لایت متشکل از یک صفحه است که بر روی آن

 

تعداد زیادی لامپ LED قرار گرفته که درواقع همان چراغ

 

بک لایت تعریف می شود. بنابراین پنل بک لایت می تواند

 

به خوبی جایگزین پنل های قدیمی فلورسنت و دیگر لامپها

 

که نور را به صورت متمرکز و خیره پخش میکند شود.

 

توان مصرفی: 12 وات

 

قطر برش: 9 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 40 عدد

مشخصات محصول

  • مدل
    P824R12
  • توان مصرفی
    12 وات
  • ابعاد بیرونی
    12 سانتیمتر
  • ابعاد برش
    9 سانتیمتر
  • شکل ظاهری
    دایره
  • نوع نصب
    توکار
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • میزان نوردهی
    90 لومن بر وات
  • زاویه پخش نور
    120 درجه
  • ولتاژ کاری
    85.265 ولت
  • فرکانس عملکرد
    50.60 هرتز
  • طول عمر
    30000 ساعت
  • رده انرژی
    A++
توضیحات کامل

پنل LED بک لایت 12 وات آرام الکتریک

پنل LED بک لایت SMD آرام الکتریک با توان های 5 ، 6 ، 7 ، 9 ، 12 ، 18، 48 و 60 وات ، مجهز به چیپ های پر قدرت و با کیفیت با بازدهی نوری بالاتر  از 90 و با تنوع رنگ نوری 3000K ، 4500K ،6000K  به همراه بدنه خنک کننده وزین، به همراه درایور (مبدل ولتاژ) بسیار با کیفیت میتواند بهترین انتخاب جهت تامین نور مکان های مسقف عمومی و خصوصی نظیر ادارات، منازل ، آرایشگاه ها، پارکینگ ها و مشاعات و … باشد.

پنل بک لایت 12 وات

شاخص نمود رنگ پنل های بک لایت

میزان شاخص نمود رنگ (CRI) چراغ های SMD  آرام الکتریک بیشتر از 85 میباشد به این معنی که رنگ کالایی که نور چراغ SMD آرام الکتریک به آن می تابد تا 85 درصد مشابه رنگ همان کالا در روشنایی طبیعی روز در اثر تابش نور خورشید می باشد. شاخص بالای نمود رنگ این امکان را برای فرد فراهم می کنند. که در تمامی ساعات شبانه روز رنگ واقعی و طبیعی اشیا و کالاها را مشاهده نماید.

درایور چراغ های بک لایت SMD  آرام الکتریک، مجهز به IC  بوده و با به کار گیری قطعات بسیار با کیفیت ارائه ضمانت 18 ماهه تا دو ساله تعویض را ممکن نموده است. ولتاژ  پایین خروجی برق مستقیم (DC)  و جریان خروجی متناسب این درایورها علاوه بر افزایش طول عمر و عملکرد صحیح موجب میشود. حتی در صورت اتصالی جریان برق به بدنه چراغ و لمس محافظت نشده چراغ آسیب جدی به فرد حادث نشود.

رفلکتورهای چراغ های SMD  آرام الکتریک بر خلاف بسیاری از کالاهای موجود در بازار که از جنس پلی استایرن است،  از جنس پلی کربنات میباشد. که در برابر افزایش دمای داخل چراغ کاملا مقاوم است. دچار خم شدگی که موجب ایجاد نقاط تاریک به خصوص در مرکز چراغ میشوند، نمی شود. و تغییر رنگ ( زرد شدن) نمیدهد.

بدنه خنک کننده چراغ های SMD  آرام الکتریک از جنس آلومنیوم درجه 1 با درجه خلوص بالا می باشد. با توجه به وزن بالای این بدنه خنک کننده حرارت تولید شده توسط لامپ به آسانی از چراغ خارج شده. و باعث آسیب به پنل نمیشود.

فنرهای چراغ های  SMD آرام الکتریک از جنس استنلس استیل (STAINLESS STEAL)   است. این فنرهای بسیار پرقدرت موجب نصب ثابت و بسیار با دوام چراغ می شوند.

تفاوت پنل ال ای دی بک لیت با پنل اسلیم در چیست؟

پنل‌های ال ای دی با تکنولوژی به‌ روز و متفاوت جایگزینی مناسب برای چراغ‌های فلورسنت و رشته‌ای و همچنین از بهترین گزینه‌های ممکن برای تامین روشنایی ادارات، ساختمان‌های تجاری و فروشگاه های بزرگ تا خانه های مسکونی هستند. در این میان بنظر می‌رسد پنل LED بک لایت جریان‌ساز اصلی در زمینه‌ی روشنایی داخلی، در آینده است. قیمت پایین، نوردهی زیاد و کیفیت بالای نور پنل های ال ای دی بک لایت از جمله عواملی هستند که می‌توانند تعیین کننده باشند.

پنل های بک لایت آرام الکتریک با ضمانت 18 ماه عرضه می شوند. از سایر محصولات ما دیدن فرمائید. تنوع در محصولات آرام الکتریک امکان انتخاب صحیح را به شما می دهد. ضمانت 1 تا 3 سال محصولات ما نشان از کیفیت کالاهای ما دارد. مهندسین ما لیاقت شما را درک می کنند.