خلاصه محصول:

 

 

لامپ های هالوژنی به دلیل اندازه کوچک و نور مناسب

 

حس آرامش را به محیط القا می کند و جز لامپ های

 

پرطرفدار است. امروزه لامپ های هالوژنی از نوع رشته ای

 

نیستند و به جای آن از نوع کم مصرف و ال ای دی طراحی

 

و تولید می شوند .

 

 

توان مصرفی: 5 وات

 

تعداد در کارتن: 96 عدد

مشخصات محصول

  • مدل
    MR16
  • توان مصرفی
    5 وات
توضیحات کامل

لامپ پایه سوزنی 5 وات

لامپ پایه سوزنی با توان 5 وات با ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت ساخته شده از ال ای دی SMD جزو کم حجم ترین لامپ هالوژنی است. برخلاف اندازه کوچکش نور بسیار زیادی دارد. در عین حال طول عمر مفید آن بیش از ۴۰۰۰۰ ساعت است. همچنین در باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه برق می شود.

این لامپ سوزنی ال ای دی دارای نشان استاندارد ROSH است. به این معنی که عناصر زیان آوری از جمله کادمیوم، جیوه، کرومیوم، BDE، PBB و سرب را ندارد. این لامپ دوستدار سلامتی شما و محیط زیست می باشد.

این محصول می تواند جایگزین لامپ سوزنی هالوژنی پر مصرف شود. این محصول کم مصرف و بادوام است. نیاز به ترانس ندارد.  نور لامپ کمی بیشتر از لامپ های پر مصرف سوزنی 20 وات است.  فاقد اشعه های فرابنفش و مادون قرمز و عناصر مضر مانند سرب و جیوه می باشد.

کیفیت بالای این محصول ما را مجاب کرده است که این محصول را با ضمانت یک ساله بدون قید و شرط عرضه کنیم. منظور از نور آفتابی، زرد یا خورشیدی است. و مهتابی، سفید است. مصرف نور خانگی ترجیحاً آفتابی و محیط کار مهتابی است.

این محصول با داشتن ظاهری زیبا و ظریف به خوبی در تمام چراغ ها خودنمایی میکند. لامپ ال ای دی سوزنی نور در 2 رنگ سفید و آفتابی تولید میشود که میتوانید با توجه به شرایط محیط خود و کاربرد آن بهترین نور را انتخاب نمایید.

شرایط گارانتی لامپ led پایه سوزنی

  • نداشتن عیوب فیزیکی (شکستگی ، داغ زدگی و …)
  • عدم اتصال برق کوتاه بین پین های لامپ
  • عدم دستکاری محصول