خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 150 وات

 

ابعاد: 36.8*26.8 سانتیمتر

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    AEO-E007E-150W
  • توان مصرفی
    150 وات
  • رده انرژی
    A++
  • لنز
    لنز دارد
  • رنگ بدنه
    سفید
  • cob
    smd
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی ماژولار با توان 150 وات

پروژکتور ال ای دی ماژولار با توان 150 وات دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. این پرژکتور قابلیت تنظیم جهت پخش نور بعد از نصب را دارد که این پرژکتور را از سایر پرژکتورها متمایز کرده است. لنز این پرژکتور منجر به پرتاب نور بالای این محصول شده است.

در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد.

شکل این پرژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد.

ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.

لامپ هایی که دراین پروژکتور LED استفاده شده از ال ای دی های پر نوری ، با اندازه کوچک است که این ال ای دی ها با نظم زیبایی کنارهم چیده شده و تولید نور می کنند.

پروژکتور 150 وات سری ماژولار

پایه پروژکتور ال ای دی ماژولار آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود.

آرام الکتریک بالاترین تنوع را در زمینه پروژکتور در ایران دارد. این پروژکتور دارای قدرت نوردهی بسیار بالا و مصرف فوق العاده کم است. این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود. پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد و قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

میزان نوردهی این محصول 16500 لومن اندازه گیری شده است. می توان پروژکتورهای آرام الکتریک را جایگزین مناسبی برای لامپ های خیاری و مدادی پرمصرف قدیمی قرار داد. طول عمر این پروژکتور 25000 ساعت بوده و زاویه نوردهی آن 120 درجه است. امروزه بیشترین توجه مصرف کنندگان خانگی و صنعتی به نوردهی و عمر بالای محصول و مصرف پایین آن است.

این پروژکتور دارای مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما، گرد و غبار، برف و باران و ضربه است. مصرف انرژی پروژکتور های ال ای دی آرام الکتریک در ردیف A⁺ قرار دارد. از مهم ترین مشخصات محصولات آرام الکتریک می توان به طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف برق و پائین بودن هزینه برق با به روزترین فناوری اشاره کرد. آرام الکتریک در حال حاضر توانسته توانایی خود را در عرضه و فروش پروژکتورهای متنوع و با کیفیت در سطح ایران و بازار اثبات کند.