خلاصه محصول:

 

 

این پروژکتور پس از گذشت زمان و استفاده دچار اُفت نوری نمی شود.

 

پروژکتور ال ای دی آرام الکتریک از عمر بسیار طولانی بهره می برد.

 

این پرژکتور قابلیت نصب بسیار آسانی دارد .

 

 

 

توان مصرفی: 50 وات

 

ابعاد: 15*25 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 8 عدد

 

2 سال ضمانت

 

مشخصات محصول

  • مدل
    AEF05-50 DOB
  • توان مصرفی
    50 وات
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • رنگ بدنه
    طوسی
  • cob
    smd
توضیحات کامل

پروژکتور ال ای دی 50 وات DOB

پروژکتور ال ای دی 50 وات DOB دارای بدنه محکم از جنس فلز آلومینیوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد. شکل این پروژکتور ال ای دی مستطیل بوده که علاوه برآن ، در هر دمایی هیچ آسیبی به رنگ بدنه نمی رسد. ظاهر زیبای این محصول به جذابیت آن افزوده است.   پایه پروژکتورهای آرام الکتریک در حال نصب دچار خراشیدگی نمی شود. بهره نوری این چراغ بالای 100 لومن بر وات است. پروژکتورهای آرام الکتریک با توان های مصرفی بالا و درجه حفاظت ip65 موجود هستند.

محصول مورد نظر به روش های مختلفی نصب می شود. برای تامین روشنایی ساختمان های بزرگ صنعتی، مسکونی، تجاری، استادیوم های ورزشی، کارخانه ها، بیلبوردها، معابر و گلخانه ها به کار می رود. از پروژکتورهای سری ال ای دی برای پروژکتور نما ساختمان های مرتفع نیز استفاده می کنند. با تعبیه این محصولات نورپردازی فوق العاده ای را برای انواع ساختمان ها به ارمغان می آورند.

پروژکتور 50 وات سری F06

این پروژکتور ال ای دی 50 وات DOB (درایو روی بورد) می باشد.

بهره وری

بهره وری یا بازده انرژی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب  پروژکتورهای ال ای دی است. “لومن بر وات” واحدی است که برای بازده انرژی پروژکتورهای ال ای دی استفاده می شود. برای مثال، یک LED با 120 لومن در وات به معنای ایجاد 120 واحد نور و روشنایی در یک وات است. از آنجایی که این واحد میزان صرفه جویی  در پروژکتور را نیز نشان میدهد بنابراین هر چقدر این عدد بالاتر باشد پروژکتور مناسب تر است.

عمدتاً شاخص بازده ی انرژی برای یک پروژکتور روشنایی ال ای دی بالاتر از 100 لومن بر وات است. در صورتی که این عدد در مشخصات محصول ذکر نشده باشد با تقسیم میزان لومن ذکر شده در مشخصات پروژکتور بر توان بهره وری بدست می آید.

جهت مشاهده سایر پروژکتور های LED آرام الکتریک کلیک کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.