خلاصه محصول:

 

برخورداری از برچسب انرژی سطح A+ نشان‌دهنده‌ی مصرف پایین و بازده

 

بسیار زیاد این پنل است. این محصول توانایی تولید نور بدون لرزش و

 

سوسو را دارد که موجب کاهش خستگی چشم می‌شود. یکی از مزایای

 

این محصول عمر طولانی آن است.

 

توان مصرفی: 12 وات

 

قطر بیرونی: 16 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 40 عدد

 

18 ماه ضمانت

مشخصات محصول

  • مدل
    AE00-1S12
  • توان مصرفی
    12 وات
  • ابعاد بیرونی
    16 سانتیمتر
  • شکل ظاهری
    مربع
  • نوع نصب
    روکار
  • شاخص نمود رنگ
    >85
  • میزان نوردهی
    90 لومن بر وات
  • زاویه پخش نور
    120 درجه
  • ولتاژ کاری
    85.256 ولت
  • فرکانس عملکرد
    50.60 هرتز
  • طول عمر
    30000 ساعت
  • رده انرژی
    A++
توضیحات کامل

پنل ال ای دی بک لایت روکار مربع 12 وات

پنل LED بک لایت روکار SMD آرام الکتریک با توان های 5 ، 6 ، 7 ، 9 ، 12 ، 18، 48 و 60 وات ، مجهز به چیپ های پر قدرت و با کیفیت با بازدهی نوری بالاتر  از 90 و با تنوع رنگ نوری 3000K ، 4500K ،6000K  به همراه بدنه خنک کننده وزین، به همراه درایور (مبدل ولتاژ) بسیار با کیفیت میتواند بهترین انتخاب جهت تامین نور مکان های مسقف عمومی و خصوصی نظیر ادارات، منازل ، آرایشگاه ها، پارکینگ ها و مشاعات و … باشد.

شاخص نمود رنگ

میزان شاخص نمود رنگ (CRI) چراغ های SMD  آرام الکتریک بیشتر از 85 میباشد به این معنی که رنگ کالایی که نور چراغ SMD آرام الکتریک به آن می تابد تا 85 درصد مشابه رنگ همان کالا در روشنایی طبیعی روز در اثر تابش نور خورشید می باشد. شاخص بالای نمود رنگ این امکان را برای فرد فراهم می کنند. که در تمامی ساعات شبانه روز رنگ واقعی و طبیعی اشیا و کالاها را مشاهده نماید.

درایور چراغ های بک لایت SMD  آرام الکتریک، مجهز به IC  بوده و با به کار گیری قطعات بسیار با کیفیت ارائه ضمانت 18 ماهه تا دو ساله تعویض را ممکن نموده است. ولتاژ  پایین خروجی برق مستقیم (DC)  و جریان خروجی متناسب این درایورها علاوه بر افزایش طول عمر و عملکرد صحیح موجب میشود. حتی در صورت اتصالی جریان برق به بدنه چراغ و لمس محافظت نشده چراغ آسیب جدی به فرد حادث نشود.

رفلکتورهای چراغ های SMD  آرام الکتریک بر خلاف بسیاری از کالاهای موجود در بازار که از جنس پلی استایرن است،  از جنس پلی کربنات میباشد. که در برابر افزایش دمای داخل چراغ کاملا مقاوم است. دچار خم شدگی که موجب ایجاد نقاط تاریک به خصوص در مرکز چراغ میشوند، نمی شود. و تغییر رنگ ( زرد شدن) نمیدهد.

پنل بک لایت 12 وات روکار مربع

بدنه خنک کننده چراغ های SMD  آرام الکتریک از جنس آلومنیوم درجه 1 با درجه خلوص بالا می باشد. با توجه به وزن بالای این بدنه خنک کننده حرارت تولید شده توسط لامپ به آسانی از چراغ خارج شده. و باعث آسیب به پنل نمیشود.

فنرهای چراغ های  SMD آرام الکتریک از جنس استنلس استیل (STAINLESS STEAL)   است. این فنرهای بسیار پرقدرت موجب نصب ثابت و بسیار با دوام چراغ می شوند.

تفاوت میزان روشنایی بین پنل LED بک لایت و اسلیم چقدر است؟ نور کدام یک باکیفیت‌تر است؟

میزان روشنایی و البته مهم‌تر از آن کیفیت نورپردازی از ویژگی‌های بسیار مهم در پنل‌های ال ای دی است. نقش مهمی در میزان توانایی این پنل ها ایفا می‌کند. پس از بررسی پنل‌های بسیاری که با تکنولوژی اج لایت تولید شده‌اند، متوجه شده‌ایم که این پنل‌ها نور‌هایی راه راه مانند “گورخر” تولید می‌کنند و باعث تحریف نور می‌شوند. به همین دلیل پنل‌هایی که با تکنولوژی بک لایت تولید می‌شوند طرفداران بیشتری دارند.

پنل LED بک لایت دارای مزایایی در میزان و راندمان روشنایی ارائه شده هستند. در توان 5 وات به راحتی شار نوری 450Lm را تولید کنند. اما برای پنل های اسلیم با تکنولوژی اج لایت که با استفاده از عمل انکسار و انعکاس و از طریق نور صفحه راهنما و صفحه بازتاب دهنده، نور تولید می‌کنند، حداکثر شار نوری برای توان مشابه، به حدود ۵۰۰۰ لومن می‌رسد، یعنی ۲۰٪ کمتر. بنابراین در جایگاه مقایسه میزان روشنایی تولید شده توسط این دو مدل پنل، پنل LED بک لایت در مقابل روشنایی پنل های اسلیم، بدون افت کیفیت از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.

علاوه بر بحث میزان نور تولیدی، کیفیت نور تولید شده توسط پنل های نیز برای افراد مهم است. پنل های ال ای دی بک لایت و اسلیم از نظر کیفیت نور تفاوت قابل ذکر و چشم گیری با یکدیگر ندارند. برای مثال زاویه تابش هر دو مدل پنل بک لایت و اسلیم اکووات ۱۲۰ درجه است. شاخص نمود رنگ (CRI) هر دوی آن‌ها بیشتر از ۸۵ است.

پنل های بک لایت آرام الکتریک با ضمانت 18 ماه عرضه می شوند. از سایر محصولات ما دیدن فرمائید. تنوع در محصولات آرام الکتریک امکان انتخاب صحیح را به شما می دهد. ضمانت 1 تا 3 سال محصولات ما نشان از کیفیت کالاهای ما دارد. مهندسین ما لیاقت شما را درک می کنند.