خلاصه محصول:

 

 

 

لامپ براکت ، جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ های

 

مهتابی و فلورسنتی قدیمی می باشد. این چراغ در

 

سایز های مختلف با بازدهی بسیار بالا و صرفه جویی

 

در برق می کند.

 

 

توان مصرفی: 18 وات

 

طول: 60 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 30 عدد

مشخصات محصول

  • مدل
    TF 2*9
  • توان مصرفی
    18 وات
  • طول
    60 سانتیمتر
توضیحات کامل

براکت ال ای دی 18 وات (2*9)

نور هویت تازه ای به فضا می بخشد. برای اینکه نور خوبی داشته باشیم، به براکت ها و چراغ های مناسب نیاز داریم. این محصول برپایه تکنولوژی SMD LED است. و توانسته است نوری یکنواخت و سالم را در مقایسه با لامپ های فلورسنت به ارمغان بیاورد. مدتی است براکت های ال ای دی در تنوع شکل و اندازه های مختلف تولید و روانه بازار شده است. به سرعت به دلیل مزیت های قابل ملاحظه ای که دارند جایگزین نسل قدیم چراغ های مهتابی شده اند.

مزیت هایی نظیر ظرافت و زیبایی، مصرف انرژی به مراتب کمتر، نور دهی آنی و بدون تأخیر، تولید گرمای ناچیز، نمود رنگ بالا که به واقعی بودن رنگ اجسام محیط منجر می شود، عدم وجود اشعه ماورای بنفش، ایمنی و استحکام بالا در برابر ضربه و شکستگی و سهولت نصب، مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مسکن را به سمت استفاده از براکت LED سوق داده است. این مهتابی با بدنه یکپارچه محصولی فوق العاده جهت استفاده در نورپردازی های ساختمان و یا استفاده به عنوان مهتابی می باشد. از این محصول در تمامی مکان های تجاری، مسکونی(اتاق خواب و نشیمن)، اداری، یا راهرو بیمارستان ها و… می توان استفاده کرد.

براکت ال ای دی آرام الکتریک با نصب و راه‌اندازی آسان، جایگزین مناسبی برای چراغ‌های فلورسنت خطی قدیمی است. از براکت ها می توان برای کاربردهای روشنایی عمومی در منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری استفاده کرد.
بهره‌گیری از تکنولوژی SMD با راندمان و طول عمر بالا و نیز سازگاری با محیط زیست در کنار نور نرم و یکنواخت از مزایا و ویژگی‌های این محصولات می‌باشد.