خلاصه محصول:

 

 

 

لامپ مهتابی ، جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ های

 

مهتابی و فلورسنتی قدیمی می باشد. این چراغ در

 

سایز های مختلف با بازدهی بسیار بالا و صرفه جویی

 

در برق می کند.

 

 

توان مصرفی: 10 وات

 

طول: 60 سانتیمتر

 

تعداد در کارتن: 30 عدد

مشخصات محصول

  • مدل
    T810W
  • توان مصرفی
    10 وات
  • طول
    60 سانتیمتر
توضیحات کامل

لامپ مهتابی 10 وات آرام الکتریک

لامپ فلورسنت 10 وات آرام الکتریک که به لامپ مهتابی 10 وات نیز معروف است. از ابعاد نسبتا کوچیک تر با توان مصرفی نصف در مقایسه با لامپ مهتابی 22 وات آرام الکتریک برخوردار است. به همین دلیل میتوانید با توجه به مکان مدنظرتان به هرتعدادی که نیاز دارید براساس نورپردازی محیط خود اقدام به خرید محصول کنید. لامپ مهتابی 10 وات آرام الکتریک یکی از بهترین لامپ های از نوع لامپ مهتابی در بازار است. در مدل t8 تولید می شود. نوردهی آن برابر با ۳۶۰ درجه است. آرام الکتریک با تولیدات خوب خود توانسته است در سال های اخیر نشان های استاندارد ملی و بین الملی متعدد و معتبری را کسب نمایید و در افتخارات شرکت خود قرار دهد.

یکی از مواردی که محصول را باسایر مدل لامپ ها متفاوت کرده است دوام و طول عمر بیش از ۱۰۰۰۰ هزار ساعتی است. همچنین روشنایی ۱۱۰۰ لومنی از دیگر ویژگی های فوق العاده محصول است. بدون شک این لامپ با کیفیت عالی و تضمینی همچنین قیمت بسیار مناسبش هر آنچه که از روشنایی بسیار خوب برای محیط منزل و یا محل کار خود نیاز داشته باشید را برایتان فراهم خواهد نمود.

مشخصات لامپ مهتابی آرام الکتریک

لامپ ال ای دی T8 آرام الکتریک 10 وات را در  دو رنگ نور آفتابی و مهتابی تولید می شود. تا مشتری بتواند در هنگام خرید نوع رنگ نور  مورد نظر خود را انتخاب نماید. این محصول هم مانند دیگر لامپ های نمانور از دوستداران محیط زیست می باشد. زیرا در ساخت آن هیچ ماده مضری همانند جیوه و … وجود ندارد. به علاوه این لامپ باعث می شود تا 90 درصد در مصرف برق صرفه جویی بهینه نمایید. استفاده از آن موجب کاهش آلودگی و گرمای زمین و فضا می شود. به همین سبب می توان آن را بهترین گزینه برای روشنایی مکان های پرتردد دانست. همچنین این محصول متناسب با محیط های مختلف طراحی و تولید شده است.