31 آگوست 2021

چراغ های روشنایی پنل ال ای دی

پنل ال ای دی چیست؟ در راستای گسترش سریع صنعت روشنایی، پنل های LED در مسیر پیشرفت پیشتاز هستند. پنل های LED  به عنوان جدید ترین محصولات روشنایی تاثیر بسزایی در باز گذاشتن درست طراحان دکوراسیون داخلی در نورپردازی فضاها داشته است. امروزه چراغ های روشنایی ال ای دی به یکی از عمومی ترین چراغ های مدرن در طراحی داخلی تبدیل شده است.

پنل ال ای دی چیست؟

LED  مخفف Light Emmited Diode به معنای دیود ساطع کننده نور است. تکنولوژی لامپ ال ای دی در حال حاضر بسیار محبوب می باشد. به دلیل صرفه جویی بالایی که در میزان برق مصرفی در برابر روشنایی ای که ارائه می دهد به طور گسترده در سرتاسر دنیا استفاده می شود. چراغ پنل ال ای دی برای تامین روشنایی فضا از تکنولوژی متفاوتی نسیت به دیگر چراغ ها بهره می برد. پنل های ال ای دی با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت محسوب می شوند. و یکی از بهترین گزینه ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان هستند. انعطاف پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم افزارهای متعدد و … بدون شک از نقاط قوت این پنل ال ای دی به شمار می آیند.

پنل ال ای دی تراشه های بیشتری نسبت به سایر لامپ های با تکنولوژی LED دیگر دارند. به همین دلیل نور بیشتری تولید می کنند. این پنل ها در اندازه های مختلف تولید می شوند. قیمت این محصولات بستگی به سایز و کیفیت جنس و نور آنها دارد.

جهت آشنایی با اجزای پنل ال ای دی کلیک کنید.

محصولات آرام الکتریک اعم از پنل های ال ای دی، پرژکتورها و ریسه ها با ضمانت 1 تا 3 ساله تولید و عرضه می شوند. همچنین براکت، لامپ مهتابی و … از دیگر محصولات ما هستند. برای بازدید از محصولات ما کلیک کنید.